sweeeeeet

Har verkligen inte orkat bloggat, haha! skolan har ju börjat nu, vart lite mjukstart denna vecka och så, är ganska taggad på sisa året nu , få hoppas att det blir bra :D kul att var det också att träffa alla människor som man inte hunnit med att träffa under sommaren, extra plus att få träffa en speciell person! :)
Igår gick vi bara i skolan i typ 1½ timma, sen drog jag och BoB ti behrn arena för att kolla på hennes killa när han spela någon liten match, haha! Fick nya utländska kompisar då också, haha! :D
Nu snart ska jag åka och provrida en häst, de är min grannes häst som hon har köpt och hon vill ha hjälp och då ska vi se om funkar mellan hästen och oss, ska bli kul. Sen får jag se vad som händer, skulle ha träffat alex men vet inte hur det blev med det nu, haha hade glömt att jag skulle ti hästen :P menmen, får väl se om vi ses ikväll en stund :) Annars måste det ske i veckan, för på fredag åker jag ti spanien, och samma dag som jag kmr hem sen så åker hon ti turkiet! :)

Imorn så ska BoB spela på VOX-festivalen i Varberga, så kom dit och kolla runt 1!  Hon vann ju dessutom Talangfinalen, så GRYM ÄR HON :D

my fight is your fight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0