tell me a good thing

åh vaknar och ser att solen skiner, då blir man glad :D
Har redan hunnit städat mitt rum lite halvt, hade ju kläder högt och lågt så att man inte såg golvet elr kunde röra sej härinne, men nu är det bättre :) Hästen som jag red igår vad helt underbar, så himla go och villig ti att arbeta, kmr nog bli bra det här :) Blev aldrig av att jag åkte ti Alex, så ist var jag hemma med mamma och tog det lugnt, behövdes nog för känner mej lite halvt dålig och jag vill ju inte bli sjuk nu innan vi åker ti Spanien, det funkar ju inte! Satt uppe till halv 5 och prata med tobbe och hans kompisar på skype, huuuur kul som helst :D

Aja, idag ska jag nog träffa alex, ska kanske åka och kolla på hennes lillsyster när hon spelar på behrn mot duff! Ska se om jag ska klämma in och åka och kolla på BoB också, men det ska nog gå ihop :)  Allt löser sej om man vill! Är helt slut nu känner jag, vakna klockan 9 av att pappa kom hem och så och då har jag bara sovit 4½ timma! ;o hehe! Får lägga mej tidigt ikväll så jag orkar upp ti skolan, usch. Ska dessutom ti karro först på morgonen och läsa IV-valet, får vi se hur det är :)

PUSSSSS


vill ha tillbaka det vi hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0