födelseedag!<3

Idag fyller min sockertopp 18 år , ska åka och fira henne ikväll :D <3

Nu är iaf matchbiljetterna till att se Zlatan, Barca bokade , och jag är helt galet glad!!! haha, jag ska få se min älskliiiing :D Jag kmr leva länge länge länge på det, kmr sväva på moln i månader! Kmr inte bli kul för mina kära kompisar, som kmr få höra mej tjata om det både innan vi åker och när jag kmt hem sen, hahaha synd!
Igår träffade jag iaf Pernilla, och den lilla sötnosen tatuera sej ju också sen på kvällen och det blev sjuuuuuk snyggt! Så galet avundsjuk så nu ska jag med komma ti skott och göra min, elr mina!
Ne nu ska jag ut med hunden en sväng sen städa mitt fina stökiga rum ;) haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0