never look back

Micha sover och jag har varit vaken själv nu i snart 1 1/2, weeey. Förstår inte hur jag inte kan sova längre igentligen ;p haha Igår var det en toppen kväll med flickornaaa :D Och jag längtar så sjukt mycket tills bästaste sofia fyller arton , kmr på great då! ;) Idag vet jag inte vad som händer, micha och jag ska väl upp på stan senare då hon vaknat upp ur sin skönhets dröm, haha sen runt fem slutar jessie och då kmr hon nog hit antar jag :p Får vi se vad vi hittar på sen, är galet pigg nu, haha får hoppas att det håller i sej så att jag inte blir helt död mitt på dagen.

Ne nu vakna blondinen, så vi ska väl äta frukost nu I think :D
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0