Was I the only one

MINA FÖTTER :'( har haft på mej för små skor, så jag får väl skylla mej själv. Det blev en lugn tur på stan, micha inhandlade en jätte söt kjol från gina ;) sen gick vi och satte oss på stortorget  i solen och pratade lite om allt möjligt sen drog vi ti Labaguette och åt lite mat innan vi bestämde oss för att gå hem , vi båda är typ jätte trötta, haha!
Hittade en jätttteeeee rolig karusell på järntorget som jag ska tvinga med jessie på senare ikväll, eftersom micha nästan spydde bara av att kolla på, hahahaha! JAG MÅSTE FÅ MED JESSIE, för jag ska åka, annars kmr jag bli suuur. Har inte bestämt ännu vad vi ska hitta på, men det kmr bli bra ändå tror jag. Det kan ju inte bli annat iaf ;)

jag vill veta hur du tänker igentligen, för det som pågår just nu klarar jag inte av mycket längre till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0