4 dagar kvar!

vadå snödöpa? haha

Vi har så himla mycket snö nu, sjukt mycket och jag bara älskar det :D Var ute flera timmar förut med Figo, han var helt toookig haha så sööt :) sen typ stoppar han ner huvudet i snön och springer och sen när han tittar upp är han helt vit i hela ansiktet, woho gulligt ;)
Snart kmr nog grannen ner så ska vi fika. Jag ska försöka värma mina fötter lite mera, dom är som isbitar :( buhu...Tobias skulle ju faktiskt kunnat varit här och värmt dom, hallååå ??? kom hiit nu!
Alltsååå åh nu längtar jag faktiskt ti julafton , LITEE! Eller egentligen så längtar jag till att vakna vid 5 på morgonen och gå ut och lägga sej framför granen med täcket runt omkring sej, och se alla lampor lysa och alla paket ligga där under. Sen vaknar man jag alltid runt 9 och typ river runt bland paketen för att se vilka som är mina :D hahaha jag är som ett litet barn, alltid! (a)
Aja, nu ska vi fikaa!


PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0