Change up

Det ska bli riktigt kallt i veckan, WOHO!!! för då kmr säkert min snöööööööööö, alltså den är väldigt seeen nu tycker jag allt.
Försökte bygga upp mitt pepparkakshus förut idag men njaee, funkar inte så bra att ha M&M peanut på, dom var liiiite för stora :( åhh jag vill inte ha sånna där andra nonstop elr vad dom heter. Dom är så äckliiiga, får hitta ngt annat. Lite blandade godisbitar kanske, hahaha fyfan va fult. Men jajaja det blir nog bra till slut :D
Denna vecka kmr bestå av julspel, julspel, julspel och ännu mera julspel. Allt måste verkligen sitta nu, för på onsdag är första föreställningen. shiit, kmr nog vara nervöst men förhoppningsvist bra :)

Funderar på om jag ska sova tidigt idag, lite trött är jag allt men inte sov trött. Ska nog lägga mej i sängen och läsa lite, då blir jag garanterat trött :)

PUSSSSSSSSS

Min Tobias är det bästa som finns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0