When everything was passing by at the speed of light

JAG HATAR KILLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill ha min snö nuuuu, börjar bli lite sent tycker jag allt! 
Denna vecka har det varit mycket med julspelet, och innan alla visste vad dom skulle göra så var det KAOS!!! haha men ja, det börjar bli ngt av det nu iaf så det är skönt. Alltså det är snart jullov, och sen julafton SHIT! sen är det bara en termin kvar av skolan sen tar jag studenten, det skrämmer mej lite. Minns så jag skulle sluta 9:an, man var typ jätte taggad på att byta skola och allt sånt, men ändå ville man inte lämna sin klass bakom sej. Jag var sån iaf, och jag tyckte det var jätte jobbigt att skiljas ifrån alla. Och det kmr nog bli minst lika jobbigt nu om inte mer, man kmr ju sakna allt så himla mkt. Okej, inte pluggandet men ändå. Aja, det är ju inte över än det är ju faktiskt ett halvår kvar! 

Idag ska jag hem till alex och fira henne, hon fyllde ju 18 i torsdags. Och faktiskt så var det länge sen jag träffade henne, elr okej förra fredan då vi tog sprutan men det räknas inte, haha
Måste städa mitt rum innan också, det är INTE fint kan jag ju säga. Kläderna ligger överallt!!!!!!!!!!!!!!!!! woho, stort plus till mej om jag ens orkar städa rummet. haha

Sen så vann ju erik igår :D det var ju faktiskt ganska väntat, men ändå. Han gjorde vinnarlåten sjuuukt bra. Bara hoppas att det går bra för honom nu, verkar ju inte precis som det gjort det med tidigare ettor.



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0