No matter what you say about life, I learn every time I bleed

Var uppe vid halv nio och gick ut på en långpromenad med Figo&Johanna. Vi vart jätte snygga, allt hår vart helt vitt och våran ögonfransar med haha! Men det var skönt att ut och gå ist för att sova, hm...tror jag blivit lite knasig menmen, haha. Lite synd vare om Figo, han fick in snö mellan trampdynorna och kunde inte gå på den tassen, så han hoppade på tre ben. hahaha åhh stackars plutten!
Ska snart gå och göra peppisar tydligen, har inte så stor lust att göra det för jag vill hellre göra knäck men det kan jag inte göra själv så det får jag fixa med mamma! :)
Ligger nu under en mysig filt med Figo och lyssnar på musik och kollar runt lite, funderar starkt på att ringa och väcka Tobias, men han vill nog sova tror jag :) haha så nu är jag är jag en snäll tjej som låter han sova! wohoo hahaha åhhh börjar bli halvt trött igen måste nog hoppa upp och göra ngt så jag inte somnar med datorn i min famn elr så höjer jag musiken så jag blir döv :'D huhuuu skiiit kul , NOT. Kanske borde äta frukost ja, det hade jag ju glömt bort, får se vad vi har i kylskåpet.

Nu ska jag se på scooooooobyy-dooo :D

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0