ojojojjjjjjjjjjj

jag känner att jag haft såå kul ;) hahahaa


1. Vem är du? Mariaaa
2. Attityd: hm, väldigt galen
3. Ålder: 18 år, 4 månader, 15 dagar, 6 timmar och 45 minuter ;)
4. E-post: dendä[email protected]
5. Hemsida: ingen annan
6. Du kommer från: vill du verkligen veta?
7. Du bor: örebroo
8. Ekonomi: woho ja är rik, not
9. Civilstatus: upptagen
10. Stjärntecken: kräfta , 69
11. Mac eller PC? Mac
12. 1024*768 eller 800*600? jag vet väl inte , haha
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? explorer, mozilla
14. Din bästa egenskap: vet inte, svårt för mej att säga...men jaa, vet inte!
15. Din sämsta egenskap: fråga inte mej, fråga dej själv ist typ nåt sånt
16. Husdjur: Figo
17. Familj: Mappa och bror
18. Kroppsdel du har mest nytta av: benen I guess
19. Kroppsdel du tycker bäst om: ingen? kanske
20. Jag sover: typ ganska lite, haha men jag behöver inte så mkt
21. Djur jag är lik: hm...tiger jag är galen :D hahahaaha åhhh
22. Tror du på något? vet inte, tror på olika saker
23. Frisyr: åhh sämsta svart hårig och långt och ja tråkigt
24. Hårfärg: svart/brun
25. Ögonfärg: blå-grå-grön
26. Längd: 174 cm kanske.
27. Vikt: jadu, 4286 kg plus 3 ton minus 2 gram!!!
28. Skostorlek: 37-38
29. Gillar: Min julchokladkalender<3
30. Ogillar: tandläkaren vafan, dom vill inte ge mej räls :(
31. Favoritmat: smörgåstårta :D
32. Favoritglass: Piggeliiiiin
33. Favoritdessert: blåbärspaj, helt klart!
34. Favoritpizza: kebabpizza
35. Favoritdryck: ren vodka, hela flaska rakt upp och ner direkt
36. Gillar du godis? jups
37. Isåfall vilken sort? typ allt? utom skumbananer och sånt...
38. Favoritdrink: men drink? vodkan sa jag ju?
39. Favoritfilm: hahahahaaaa tror alla vet, Troja och 300
40. Favoritdag: Fredag/Lördag
41. Favoritklädesplagg: Mina sockoooor som är så mjuka!
42. Favoritbok: Harry Potter just nu, har fastat igen!
43. Musiksmak: ojoj ALLT
44. Favoritdoft: Snön
45. Favoritblomma: Ros maybe
46. Öl eller vin? öl, vin är så euwwwww
47. Liknar du en kändis? nejeee
48. Senast köpta skiva: ehh hm jadu, länge sen typ emd kanske?
49. Senast film på bio: New Moon
50. Bästa låten i världen: vet inte, måste väl typ säga åhh svårt..just nu Lost then found
51. Senast lästa bok: Harry Potter
52. Favoritförfattare: Har ingen
53. Skriver du dagbok? neeh , jag gjorde det förut
54. Bästa årstiden: vintern
55. Älsklingsfärg: svart, lila typ
56. Skulle aldrig ta på dig: vet inte?
57. Vad ville du bli när du var liten? brandman elr kvinna heter det väl då, aja
58. Blev du det? hahaha vet jag ju inte?
59. Brinner för: ibrahimoviiiiiiiiiiic , hehehe oooww så seriös jag är (aaaa) hehe
60. Sportbil eller familjebil? Sport
61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja? hehee kanskee
63. Fobier? mörkret :(
64. Deppig eller glad? glad
68. Är det okej med vita lögner? vet inte ibland kanske ;)
69. Känner du en mytoman? nopeee
70. Har du pojkvän/flickvän? Yesbooox :D
71. Är du kär? Absoluuuuut!
72. Hur tidigt stiger du upp? halv 6-6 ti skolan, annars lite olika
73. Är det bra eller dåligt? både bra och dåligt
74. Vem/vilka vet mest om dig? Alexandra, BoB, Tobias, Jag själv :D hahaa
75. Gillar du att slåss? mmm mumss , älskar känslar av att få till en hård smäll rakt i ansiktet.
76. Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor och stor tröja
77. Ikväll ska du: träffa min bror :D hihi
78. När var du senast riktigt full? jag blir inte full, liksom vodkan sätter sej inte fast i mej
79. Har du snott något under ditt liv? alltså , ngn gång men inte såhär allvarligt elr vad man säger
80. Hur många handväskor äger du? Har ingen aning faktiskt
81. Hur många bilar har du/ din familj: 3
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Mikael
84. Hur många timmar sover du per natt? olika , 1-8
85. Vem är snyggast i världen? hahaa Zlataaannn
86. Vad är du allergisk mot? fisk , huhu
87. Ska du duscha idag? yesboox
88. Vad är det för veckodag?  Onsdag
89. Vad är det för datum idag? 23 December 2009
90. Vad gör du nästa år?  tar studenten , flyttar :D
91. Målar du naglarna? ibland, men ja!
92. Vad luktar det hos dig just nu? pool :D
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? mer åt landet då
94. Har du utländska föräldrar? nejee
95. Gillar du att laga mat? guuud nej!!!
96. Märkeskläder eller secondhand? jadu, ngt emellan?
97. Hur många par skor har du? JAG VILL INTE RÄKNA!!! men en sommar kom vi fram ti att mamma och ja ihop har över 300 typ, men då rensa vi bort massa.
98. Är du sexuellt frustrerad? hahahahahaha
99. Vem är snällast just nu? Figo , som värmer mina fötter :)
100. Var har du ont? ingenstans
101. Använder du hårspray: gjorde det förr, men inte längre
102. Kan du stå på händer?: nopee
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Oth, gossip girl
104. Vänster eller högerhänt? högerhänt
105. Favoritserie: ehh , fråga 103?
106. Gillar du seriehjältar? men wohoo nej
107. Hur många Emma känner du? runt 10 typ
108. Vad tycker du om idrott? bäst! elr om man menar typ fotbolls och sånt?
109. Gillar du att fotografera? jahaaaaaaa :D
110. Gillar du musikaler?1 ibland, beror på vad för nåt
111. Salt eller socker? salt
112. Tittar du på sport? absoluut
113. Om ja; haha jaa
114. Tränar du? red förut, men nu blire ibland. springer ibland, så njaee .
115. Har du bra kondition? hahah neej inte nu
116. Trådlös eller trådmus? TouchPad heter det på engelska.. vet inte om man säger.... musplatta?
117. Gillar du ketchup? ibland
118. Sushi eller hamburgare? hamburgare
119. Små eller stora bokstäver? små
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? hm, mellan
121. Är du bra på att måla? neej :(
122. Vad har/hade du mvg i? har inte fått mina slutbetyg än
123. Vad har/hade du ig i? inget hoppas jag
124. Är du student? jaa
125. Favoritlaget? Barcelona
126. Gillar du konst? njae
127. Favoritmålning? ingeneen
128. Vilket museum var du på senast? ngt i Litauen
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? hm, det i twilight elr nej harry potter, kanske bumbibjörnarna? :D hihii
130. Har du åkt luftballong nångång? nej men skulle vara kuul
131. Om inte skulle du vilja göra det?; jaaa joo
132. Har du utövat nån extremesport? vaadå?
133. Har du någon tatuering alt. piercing? nej...men jag vill ha mina tatueringar
134. Har du magmuskler? hahaa lite kanske hästen krävde ju en del vafan
135. Använder du smycken? njaee sådär
136. Är du feminist? neje?
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: vet inte
138. Är du glad nu? jaaaaaaaaaaaaaaaa
139. Var du glad i förrgår? ABSOLUT INTE
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: jorå det gör jag nog
141. Vad gör du just nu? svarar på frågorna, byter om, kollar på tv
142. Kaffe eller the? teee
143. När grät du senast? förrgår.
144. Sexigaste kroppsdel: rygg, händer
145. Om du vore en färg: skulle jag inte vara grå
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa: haha. kysst vad?
147. Sexuell läggning: straight
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: pojkvän
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: hahaha bådaa
150. Bästa plats på jorden: ute i snön
151. Pluggar och vill bli: sam-språk , vet inte
152. Jobbar och önskar du kunde: nope, det för jag inte. klart man önskar det men nu går ja i skolan
153. Person du alltid kommer att vara kär i: Tobias
154. Vem krossade ditt hjärta: tomten :(
155. Politiker du älskar/gillar: ingen? :s
156. Barnprogram du avskyr: typ alla som går nu, så himla värdelösa
157. På din fritid: så är jag med mina vänner, har musik i öronen och skrattar
158. Men vill: kasta snöbollar
159. Om sex månader: är det den 23 juni och då har jag tagiiiiit studenten :D
160. Samlar på: inget speciellt just nu, enkronor som är gjorda 1991
161. Din värsta ovana: Knäcker med fingrarna
162. Din bästa ovana: hm, att typ vet inte?
163. Kändis du skulle vilja vara: kommer inte på ngn, finns säkert huur många som helst
164. Kändis du skulle vilja vara med: Zlatan
165. Du ångrar att du inte: hade ngn speciell kraft, som att läsa andras tankar elr nåt sånt.
166. Du blir glad av: att svara på dom här underbara frågorna
167. Du blir förbannad av: ganska mycket
168. Din bästa raggningsfras: ehh behöver ingen sån hehe
169. Drömjobb: typ andreas carlssons jobb?
170. Om du fick 10 miljoner: skulle jag typ skrika och bli totalt iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
171. Bästa ställe i ditt hemland? göteborg
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: döda ngn
173. Största hemlighet: hehe jag är egentligen en grön orm? hihihihi schhhhhh
174. När ingen ser dig: så springer jag runt i underkläder och leker superhjälte!
175. Nära-döden-upplevelse: jaduu typ när man åker karusell på liseberg, då dör man men jag älskar! hm ? hahahaa
176. Ditt livs bästa ögonblick: när jag såg den första snön falla ner från himlen och jag fick en snöflinga rakt i ögat, AJJ! hahahahahahaha
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: återigen harry potter och Dear Maria, hehe
178. Dina bästa festkläder: ja jag har ju då inte samma varenda gång, så olika
179. Bästa tekniska uppfinningen: tv, mobil , typ allt
180. Levande begravd eller levande kremerad: men usch inte döden :(
181. Du kommer till himlen / helvetet: himlen
182. Brott du begått: nedladdning?
183. En sak du stulit från en kompis: inget
184. Du har knarkat / testat droger: neeeeppp
185. Om Ja; Vad: neeej
186. Har du någon bästis? japp
189. Gruppsex: har vi inte haft nej
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: shiiiit JAAA hur visste du? varje dag ;)
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: jaa, alltså guud gamla gubbar så hetaaa...mjauu
194. Har du använt sexleksaker: alltså det är ju dom jag leverrr på, skulle aldrig kunna leva utan doom
195. Vilka: ALLAAAAAAAAAAA woohoooo
196. Antal one-night-stands du har haft: 75 men sen typ kan vi räkna med dom i Thailand också så kanske 102, mumssss
197. Har du betalat för sex: ehh nej folk betalar mej jag är dyr
198. Det kostade: 79 öreee
199. I din umgängeskrets har du haft sex med: nästan alla, liksom så himla wooow
200. Könssjukdom: typ inte
201. Vilken:
202. Från vem:
203. I din umgängeskrets vill du helst ha sex med:
hehe BoB :$ hahahahahahahahahaaaahahaaahhhhaaaa
204. Har du varit otrogen: nej.
205. Mot vem: nej.
206. Med vem: nej.
207. Din konstigaste sexuella upplevelse: när ja låg på en strand och krabborna lekte , hehehe ööööö
208. Beskriv dig själv med tre ord: galen, konstig och pratig
209. Har du nån gång varit deprimerad: yess
210. Känner du någon som varit/är deprimerad: jaaa
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: haha jaaaaaa
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? typ
213. Vad gjorde du då: bröt kontakten
214. Vad får dig alltid att skratta? tobias, helt klart. mina vänner
215. Har du bra självförtroende? näääe inte alls
216. Älskar du livet? vet inte...elr jo gör ja väl. Är så sjukt rädd för att dö
217. Vad önskar du? att det var julaftonsmorgon
218. Vad tycker du är gott? toffifeeee
219. Vad har du för humor? olika, men oftast glad
220. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? yeppp
221. Vad ska du göra idag? klä granen, duschaa
222. Vad ska du göra där? hm...bli ren antar jag
223. Har du varit på IRL-träff?: haha what? ja elr joo ?
224. Har du fått vänner via webben? yessbox
225. Vad gör du mest när du är vid datorn? Matar min älskade fiskaaaar<3
226. Vad läser du varje dag? sms, hehehehe nu var ja rolig. NOT
227. Vad dricker du varje dag? vatten tror ja
228. Favoritdagstidning: aftonbladet
229. Favoritveckotidning: vet inte, läser inte så mkt tidningar
230. Mobiltelefonen betyder för dig: massor, men inte allt
231. Vad har du i din handväska? allt möjligt, det mesta som jag behöver
232. Har du körkort? nope, men snart hoppas jag
233. Hur många uppkörningar gjorde du?
234. Vart det dyrt?
235. Har du moped? JAAA brum-brum, hihihi
236. Drömmer du? yes väldigt ofta
237. Om ja; minns du dina drömmar? dom flestaa
238. Tror du på nåt övernaturligt? Gud
239. Om ja; vad: Gud
240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting? finns säkert massor, men svårt att tro på om man inte vet vad man ska tro på likssom
241. Röker du? nejnej
242. Om ja; varför slutar du inte? -
243. Spara eller slösa? spara men ändå slösa, men mest spara
244. Har du investerat pengar? har jag det?
245. Spelar du sällskapspel? njae ibland kanskee
246. Favorispelet? har inget
247. Spelar du datorspel? gjorde det förr, gör inte det längre.
248. Favoritpratprogram på datorn? msn
249. Favoritsemesterställe: spanien
250. Drömresan skulle vara: vet inte, kanske till någon glaciär och se hur fint det är, elr vad vet jag
251. Har rest till: thailand, egypten, litauen, danmark, holland, spanien, tyskland, lettland
252. Semestertips? dra till thailand och åk tuk-tuk hahahaaa
253. Semestermardröm? bränna sej typ första dagen, för sen får man ju ligga i skuggan
254. Vad skulle du INTE göra på din semester? vet inte, springa runt för mkt
255. Vem diskar hemma hos er? diskmaskinen :D
256. Storhandlar du? neehh ?
257. Är det något du är bra på? prata, tjuhupp :)
258. Är du praktisk? hur vet man sånt... ?
259. Är du teknisk? absoooluuuuuttt inte.
260. Har du besökt nåt nöjesfält? yees det har jag!
261. Gillar du det? jaa, jag älskar det :D
262. Favoritkarusellen? den här typ ja vet inte vad den heter men det är läskigt :D hahaa
263. Dusch eller badkar: dusch
264. Färg på ditt duschdraperi? har inget
265. Syr du dina gardiner själv? neeejneeejneeej
266. Bästa stället på webben: facebok
267. Musikfavoriter / favoritartist: oj, så många ju, lyssnar sönder th just nu
268. Tittar på TV: Gossip girls, oth
269. Hur mycket tittar du på TV? inte alls så mkt längre
270. Äger du nån leksak? jaa tror jag väl
271. Varför har du sparat dem? vet inte har bara inte kastat dom
272. Lekte du med Barbies som liten? yes!!!
273. Eller föredrog du lego? jaaa, jag älskade lego, speciellt duplo :D
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt? varför skulle det vara skamligt?
276. Äger du en kamera? mhm
277. Vilken sort? en nikon, en annan
278. Fotografera du mycket? joråå
279. Högtid du gillar? JUUUL!!!
280. Har du prestationsångest? joo ganska ofta
281. Har du drömt sanndrömmar nångång? jaaaa, nån gång
282. Har du en brevvän? nej det har jag inte
283. Dricker du mjölk? yes, till varma nygräddade kanelbullar
284. Varför då? det är gott
285. Vad anser du om kungahuset? ingeting
286. Läser du skvallertidningar? jaaappsoluut
287. Tror du på allt det står i dem? alltid
288. Lyssnar du på folks skvaller om andra? yees I do
289. Skvallrar du ibland? jorå-å
290. Har du varit på festivaler? neppee
291. Isåfall vilka: nej sa ja
292. Hur kör du bil? underbart vackert , haha
293. Hur ofta byter du sängkläder? lakan? varannan vecka ungefär, lite olika
294. Har du ett motto du lever efter? nej inte alls
295. Favoritcitat/aforism: har inget
296. Om du skulle skrivit ett citat som gjort dig känd vilket hade du valt då: alltså nee jag vet inte
297. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: "...än den trettionde, kvällen innan pojken fyller sjutton år."
298. Favoritfika på café? hallon-milkshake
299. Ljud du hör just nu: keep winning
300. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? Zlataan, stjärnor
301. Har du en bra relation till dina föräldrar? njae...det är bättre med mamma nu än förr kanske.
302. Gillar du att betala räkningar? hahahaa neeeej!!!
303. Har du koll på din ekonomi? jes, jo lite halvt
304. Har du vunnit pengar nångång? typ trisslott?
305. Spelar / tippar du på nåt? nej
306. Har du något synfel? nej, inget alls helt perfekt :D
307. David Bowie eller Beatles? eh.. ingen av dom
308. Favoritämne i skolan? Tyska, matte
309. Världens fulaste ord? har inget ord som jag precis tänker på då
310. När du svär; vilket ord använder du då? fan, kanske?
311. Världens vackraste ord? alltså neeh vet inte.
312. Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika / vårdpryttlar? neppp
313. När rengjorde du din ugn senast? hahaahaa vet inte det är ganska ny och sånt gör inte jag.
314. Har du läst Angeligue / Kitty böckerna när du var ung? nej det gjorde jag inte
315. Berätta om det värsta du varit med om: typ alltid när jag är själv i mörkret.
316. Är du social? Ja, ganska så mycket
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? nejnej, isf min bröllopsmiddag
318. Vad är det mest romantiska du vet? ingen aning faktiskt
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? åhh blir helt viiiild , hahahah! njae skrattar kanske?
320. Har du och din partner blivit ertappade på bar gärning? nej inte än vaa, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0