you bring out the best of me


Min bror och kusiner

Ni förstår nog inte hur mycket ni betyder för mej. Jag träffar ingen av er särskilt ofta, blir jämnt glad då ni är hemma här för det är inte ofta eftersom ni bor i olika städer. Ganska många som reagerar på att jag jämnt blir så glad, speciellt då min bror kommer hem, för visst han och jag bråkade sjukt mycket när han bodde hemma här, vi höll på att slå ihjäl varandra. Men nu när han inte bor här längre så har jag börjat inse att han har en sådan stor del i mitt liv, samma sak med min kusiner. Jag skulle inte vilja byta ut dom mot någon annan, dom är de bästa kusinerna/bror man kan ha. Så det blir alltid lite extra jobbigt varenda gång dom ska åka iväg "hem", även fast jag vet att vi ändå kommer ses snart igen.
åh, har fan blivit känslosam på den senaste tiden, haha shit.
Jag älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0