with me

åh så har denna helg gått, wiho...not. Mår iaf bättre nu, har lite feber bara men det får man väl stå ut med antar jag. Grannen ringde imorse, hon var jätte sjuk så det var bara att klä på sej och hoppa i sina fina gummistövlar och gå ut ti hästarna. Var ju typ halvt vaken då så det gjorde ju egentligen inget.
Gick hem och städade hela huset, tog undan alla mina saker som jag slängt omkring mej :) hehe men det vart fint, och sen gjorde jag mat. Mappa som var i malmö i helgen vart iaf glada så nu kanske man får EN julklapp mer än vad dom tänkt sej (A) hihi
Ska nog ta och plugga lite matte, elr kanske inte. Har iof prov på tisdag, men jag får hårdplugga imorn!!!

NU ska jag öppna 6:an i min chokladjulkalender, wohoo :)

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0