Frågor

JAG HAR TRÅKIIIIIGTTTTT !!!!! :(

Hur Svarar du i telefonen: hello , hej det är Maria
Gör du när du är kär i fel person: jag är inte kär i fel person.
Tycker du om gul-bil-leken: haha är man uttråkad så jaaa!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 150 kanske, vet inte
Mycket är klockan: 23:35
Många kontakter har du på msn: rensa nyss min :D woho, så typ 120 nåt sånt
Var spenderar du en regnig dag bäst: hemma i min säng under täcket

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  Maria du är ju vild ;) / tobias
Ringde dig senast? pappa
Pussade dig senast? Figo
Vill du kasta en sten i huvudet på? haha kan jag ju inte skriva här
Saknar du mest just nu?  Tobias
Ska du träffa imorgon? Dom i min klass antar jag
Sov du med senast? Alexandra
Festade du med senast?- haha ojj, vet inte :D elr jo min bror kanske. har tröttnat på det iaf
Vem fick du senast sms av? En som ja inte borde få ifrån.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:  jaop :D
Gråtit en hel natt: mm..
Druckit så du spytt: hehe nej det har jag inte!
Åkt vattenskidor: nope, men vill :)
Åkt rullstol: jaa
Gjort en bakåtkullerbytta: nej, vågar fan inte. bryter ju nacken
Köpt lösgodis för över 50 kr: absoluut
Haft träningsvärk: yesboox
Önskat att du var det andra könet: Ibland
Sett din kompis i rosa kanindräkt: hahahahahahaha nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0