I'm CRAZZZZYYYY!!!!!

okej hehehe jag är typ jättejättejätte tröötttt , typ första gången på väldigt länge väldigt länge väldigt länge som jag är det innan tolv, hehehe iof är det ju bara typ 20 minuter kvar ti det menmen
har mina nyaaa finaa hörlurarr pååå mej, hihihi dom är vita och med det har jag insett att dom kmr svart vara svart, fråga mej inte hur men jag har aldrig varit en sån som kan hålla saker och ting vita! :$

shiipppshoppp idag har jag möblerat om i mitt rum, hihi okej har inte fixat klart allt än, men jag har slängt ut typ halva rummets innehåll och sen flyttat runt omkring med allt, blir aldrig riktigt nöjd. Men fick iaf upp Zlatans Barcelona matchtröja , SÅ FIN finfinfinfin, åhh helt kääär i den (a) hihihi sen klistra ja upp den snygga stooora bilden på han, så sexig , yummie
Ska flytta klart allt imorn, för jag hade tydligen inte pippi-armar...som jag nu trodde :/ skulle vilja vara lite som pippi faktiskt, liksom fina röda fräknar och håret som står rakt ut i gulliga flätor, så har jag aldrig lyckats fått mina flättor att se ut, och då använde jag 5 hårspraysflaskor :'( hon är magiiiiissskk!

HAHAHAAA åååhhh vill ni veta en hemliiiis? hihi Malin's snuttefilt ligger i hennes garberob, snorig och mumsig..schhhh fick inte egentligen säga det här för någon. hihi jag är busbusiig (a) men hon älskar mej föör det, elr hur möllan pöllan ? hahahahahahahahahaha

det här var ju ett väldigt normalt inlägg...tror ingen orkar läsa det ens, haha åh jag är så trött ( ja jag har skrivit det tidigare ) men ni kanske hade glömt det? hahaha
NU vill jag fan ha Tobias här :(

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: malin

avslöja inte mina hemlisar sådär :( fast du är bra ändå <3

2010-01-04 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0