Just leave a light on for me

jag drömde att en nära person till mej dog inatt, det var det värsta jag varit med om. Vaknade upp gråtandes och trodde för några sekunder att det var sant, men insåg sen att det bara var en mardröm... vet inte vad jag hade gjort om jag förlorat dej.

Iaf, kunde inte somna om sen så ja blev inte så mkt sömn inatt heller. Gick ut och gick lite med Figo, nu är det väldigt kallt här, -24! Hoppas det inte blir kallare, då är det ju inte ens kul att gå ut. Nu ligger Figo här med mej under täcket , typ på mej och värmer mej :) Får se vad som händer senare idag, har ju inte träffat Johanna sen i söndags nu, och vi bor ju bara 2 meter ifrån varandra. KATASTROF! hahahaha :D
Nej nu måste jag stoppa något i magen, är jätte hungrig. Glömde ju äta kvällsmat igår, hur kan man glömma en sån sak? haha

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0