öpwylsjdak :D

får jag sitta här? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, det får jag verkligen inte.
men bryr jag mej? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, det gör jag verkligen inte.

finfin dag i skolan , okej jag ljuger men det är kul det med. har kmt på en väldigt cool sak, jag har två olika lärare på två olika skolor i två olika ämnen MEN dom heter samma sak i efternamn, kom senare fram att det var far och dotter, hahaha så kul :D elr jag tycker det iaf...hehe
Har pluggat lite matte nu, behöver en liten paus (LITEN=1 timma typ) haha åhhh det går så trögt med matten just nu men det är väl bara att bita ihop elr nåt sånt.
Denna vecka blir nog skön, för imorn bryts alla lektioner för julspels träning, sen på torsdag fyller
VÄRLDENS BÄSTA ALEXANDRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
damp, javestttt ;) haha nej men det blir skojjjjj I think tjohoppp!

nej nu ska jag ringa bästa!<3

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0