snööö, pakeet :D

Det är julafton :D hihi åhh massa julklappar under granen, det gillar vi :) Har inte fått öppnat ngt än men snaaaart !!!!! alltså jag är som en liten unge , typ räknar alla julklappar och typ sliter bort pappret sen slänger bort innehållet som jag fått och tar nästa paket och sliter av pappret på den med, haha sen kollar man vad man egentligen fick :D hahahaa
Just ja, smulisarna och hämtat sin katt nu, SÅÅÅ HIMLA SÖÖÖÖTTT! haha tycker lite synd om Figo som inte ens får hälsa på henne, hehe ;p
Ska nu snart upp ti kusinerna, måste bara byta om och fixa mej lite först, men jag har problem med hur jag ska ha mitt jobbiga håååår, aja Nathalie hjälper mej noog :)

Ha en underbar julafton!

PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0