Something is not right

eh jahapp så mysigt det var att vara vaken till klockan halv åtta imorse dåro...yey! Vet inte egentligen vad jag gjorde, vid typ ett drog killen så jag sysselsatte mej med att kolla på film, lyssna på musik, pilla lite i ögat, läsa lite, hoppa i sängen en stund och lyssna på lite mer musik. Men nee jag vart inte ens liiiiteeee trött och den här gången hade jag inte ätit dextrozool elr ngt sånt, äsch jag skyller på att jag inte pratade med Tobias i telefon! :D hihi
Idag har jag nästan sovit halva dagen och sen fixat lite här hemma, vill nog hoppa över kvällen som kommer... eller jag kanske måste veta vad som är rätt och fel? För tydligen så vet jag ju inte det, åh bra Maria! (y)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0