ten million fireflies

jag är så trött :o vet inte varför, har ju sovit tillräckligt. Men ja, jag kanske har sovit alldeles för mycket om man tänker efter, inte så att jag gåt upp klockan sex nu varje morgon nu när jag har lov :D Fast jag borde nog försöka sluta sova så länge.
Aja idag har jag ju inte bara sovit, drog in ti stan och lämnade först av Niklas som skulle åka hem ti gbg :( buhuu vi ses ju knappt längre men det var kul att ha honom hemma här över jul och så :D sen åkte jag och Johanna upp på stan för att byta lite saker sen så köpte hon nya skooor, trodde faktiskt det skulle vara mycket mera folk eftersom det är rea, men ne inte vare det. Tänkte göra något vettigt nu , som att fixa klart i mitt rum och så, men det var så skönt att ligga här i sängen under det varma täcket :) hihi Ska kanske ta och kolla på någon film, hm får se vad det finns för någon.

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0