you don't know when to shut up

Ligger nerbäddad i min säng, hehe vet inte varför men det är väldigt varmt och skönt så här kan jag nog liggar länge. Eller kanske inte, känner att jag börjar bli lite hungrig men jag vet inte vad jag ska äta...aja får väl typ dra mej upp sen och kolla om det finns ngt.
Idag har jag typ slängt allt som finns i mitt rum, okej inte allt men det känns så just nu iaf men det ligger ändå saker överallt, vet inte hur jag alltid lyckas slänga typ 500 påsar men ändå ha lika mycket kvar. Yeeeeey tjejen tycker om att spara på småprylar och allt annat, hahahaaa
Var ute en stund med Figo också i detta fina, underbara vinterväder :) Det kmr ju bara mermermer och ännu mer snö, den går upp till mina knän nu. OCH JAG ÄLSKAR DET :D wohoooo

PUSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0