There's something wrong with the world

Gbg var helt underbart :D Visst det regnade när vi var på liseberg, men vem bryr sej? hade ju på mej en såndär snygg regnkappa som är blå med lisebergs kaniner på, supersnygg vart ja (Y) Och jag åkte ju allt, till och med fritt fall och då trodde jag att jag skulle dö, seriöst. Hahaha helt galet, sen skrek jag ihjäl mej och alla andra när vi åkte uppswinget, den där som gungar fram och tillbaka, haha dom som satt bredvid oss skratta bara åt oss för att vi skrek så mkt :D haha!
Sen tvinga dom ju med mej på flumride, och jag fick dessutom sitta längst fram, så ja om jag inte redan var tillräckligt blöt så kan jag ju säga att jag blev det! Spelade också lite, och ja jag vann ju 3 kg godis , hihihihi :D:D
Stannade  till i Mariestad och åt på en pizzeria, tur att vi hittar så bra i alla städer säger jag bara ;D GPS NÄSTA!!!
Trots regnet och alla andra små saker så var det super kuul, men det fattades en person! Men det kmr fler ggr. Bilder kmr kanske upp också ;p

Idag har jag bara packat upp och städat ordning i mitt rum, behövdes kan jag ju säga :) men nu är det fint och man kan röra sej i det, haha! Har varit hundvakt åt figo också, men han har mest sovit i min säng så det har ju inte precis varit så jobbigt!

Igår fyllde robin 17, stort grattis till dej bästaste killen!  :D
:*

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0