You can run, you can hide, But you can't escape my love

Var harry potter filmen bra elr inte? ja det är ju frågan igentligen. Om man inte ska jämnaföra med boken så var filmen hur bra som helst, men nu jämnför ju jag med boken så själva slutet var kanske inte så bra som jag trott det skulle vara, menmen jag och lovisa skrattade iaf flera ggr under filmen, lite för mkt kanske?! haha nejdå, jag sov ju över hos henne också. Vi ses knappt hon och jag men när vi träffas är allt som vanligt och hon får mej jämnt att skratta så galet mkt, vi behövde bara titta på varandra så börja vi :D Du är för bra tjejen!<3

När jag åkt hem från henne igår så träffade jag Linda&Mira en stund, sen cyklade jag iväg till helen och tog ut hästarna sen cykla hem igen.
Nu ska jag snart ut och plocka hallon , grannen har ju hur mkt som helst och nu när dom är på semester är det ju bara att plocka, haha muuummss!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0