Darkside of the sun

vilken helg, vilken helg, vilken HELG!!! hahahaha orka att jag är så jäkla mörkrädd, liksom ser saker som inte finns och bara fantiserar om vad för äckliga saker det finns ute. Måste väl försöka få bort den rädslan som Tobias säger, men ja det är lite svårt :/ har varit själv hela helgen iaf med Figo, elr ja i fredags var systeryster här och sov över, wohoo! Inatt sov jag själv i huset med figo, elr ja sov, det gjorde jag väl inte riktigt satt uppe och prata i telefon, kolla film, blev ännu mer rädd. Tror jag gick och la mej runt typ halv nio i morse, hade ju redan blivit ljust när jag la mej för att sova i typ två timmar, haha wunderrrrrfuuul! :D
Mappa kommr iaf hem om typ 6 timmar elr nåt sånt, borde kanske städa upp lite här omkring och fixa det fint!
Ligger just nu i soffan och kollar lite halvt på Oth..får se hur länge jag orkar vara uppe.
Och just ja, skolan börjar ju imorn , ORKA!!! vill ha meraaa lov :(


PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0