Torsdag

Jag sitter i skolan och har tråkigt, BoB sitter på ena sidan och Amanda på andra :D haha åhh så kul vi har, börjar ju fan bli mörkt redan, usch!!! LÄSKIGT :( hehe hade typ bara en lektion idag, om man typ kan säga så. Och det är så kul, liksom vi är 22 elever typ i klassen men det var bara 8 styckna här idag, haha jag gillar min klass så mycket!
Fick tillbaka min mobil igår också, VEM ÄR GLAD VEM ÄR GLAD???? :D:D hahahaha MARIAIAAAAIAIAIAIAIA!!!!! heheheheeeee jag är typ såhäääääääär jätte glad och tusen ggr mer, haha
okej...lite galen nu kanske fast bara kanskeee! ;) hehee

Imorn ska jag på bio, ska se New Moon med lovisaaa typ jätteee KUL OCH SE TVÅAN :D:D haha vet inte vad jags ka säga, har ju inte ens sett ettan, men ja den ska jag se imorn typ innan får väl se vad jag tycker. kanske blir jätte kär , tveksamt.
På lördag är vi själv hemma , elr jag plus hunden som inte är så mycket till sällskap, han ligger mest under täcket med mej och typ darrar, han är fan lika rädd som jag är. INTE BRA! haha

Tobias<3

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0