My hands

Ligger i sängen och dricker julmust :D haha! och pluggar lite engelska, fast det blir inte så mkt plugg ;p prata nyss med Tobias, men han dissa mej för pizzan...snällt.
Aja, ska försöka överleva. Blir nog ganska svårt :o haha nej då ska verkligen försöka få klart engelskan men det går ju typ inte. Musiken lockar mer och mina fiskar behöver mat :D hahahaha ÅHHHHH!!!
Var ute med Piggy förrut idag, fyfan säger jag bara, helt kolsvart överallt och när jag går på vägen så låter det helt plötsligt som om någon går bakom mej med tunga steg, vart jätte rädd sen börja det typ låta massa från skogen och då fick jag typ PANIK! Typ försökte hålla mej lugn men jag tog bara snabbare steg hem och tror fan att jag sprang sista biten, shit! haha Måste fan sluta vara så himla rädd hela tiden, kmr ju aldrig funka i längden liksom. Men ja det blir väl att ta tag i det snart, liksom det är ju bara mörkt typ ett par månader runt jul och så sen blire ju ljusare.

Imorn är det öppet hus på min skola, 17.00-21.00 WOHO!
Så underbart att gå i skolan ti nio, liksom det är ju min dröm :D hihi
ORKAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0