091028

Ligger här i min säng och lyssnar på musiiik, försöker kma på ngt att göra för kvällen men det går inte så bra. Kanske ska sätta på någon film elr kanske ngt avsnitt av One Three Hill, vet inte vad bara! haha! Bror är ju hemma och idag lagade han tacopaj till oss, mumsmums fast tycker bättre om vanlig tacos, hehe aja ska inte klaga, inte ofta han lagar mat liksom :D En rolig sak är att vi har ryckt bort allt hår på figo nu, elr jag inte bort men alltså det är kortare nu, haha han ser inte ut som en långhårig björn längre utan nu är han mkt finare och SÖTARE ;p haha ser ut som en valp nästan , haha :)
Kmr nog bli en lång natt, jag och Tobias har slagit vad om vem som kan vara vaken längst och har jag har för mej att han är ganska bra på att vara vaken grymt länge, hahahaha

I need you baby
So stay with me forever


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0