Looooost

JAG HAR HÖSTLOV :D wihoooooo
så himla skönt, ska sovasovasovasovasova och typ sova :D hahaha nej men ska nog se till att hitta på ngt också, men fan måste plugga också, fast att jag har lov!!! :( orka att skolan lägger viktiga saker direkt efter lovet så man blir tvungen att plugga på sitt lov :(
aja, denna vecka gick ju ganska fort. I torsdags vare Gambia-dagen , jag och bella gick runt på stan och sålde kramar ;) haha fick iaf ihop ganska mkt på kort tid :D
En dålig sak som hänt mej, är att min mobil har gått sönder :O :O!!! DÖDA MEJ LIKSOM!!! fan fattar inte vad som är fel heller, batteriet vill inte ladda sej, men det står på mobilen att den laddar :S helt cpppp
så just nu är jag i STORT behov av en annan mobil, medans min är på lagning, om den nu går att laga. mkt tveksamt!
Om nån timma måste ja fixa lite och sen åka ti bästa alexxx , äntligen. Var länge sen nu sen jag träffa henne och det är dåliiiiiiigttttttt ! Sen tror jag att vi ska hem ti Sara med Sofia också, ska nog bli mysigt :)

nej, nu ska jag kolla lite på AndraAvenyn!
PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0