Piiiiiiggggeeeliiin-n-n-n

Fortfarande vaken, vet inte om det var så bra idé att tävla mot Tobias, hahaha! Jag börjar ju bli trött nu liksom och klockan är bara 2 . haha kmr bliiiiiiii en lååång natt, han försöker få mej att köpa en skoter till honom. hehehe lycka till säger jag bara ;) hahaha :D
Vart sugen på Piggelin glass nu också, fan vi har ju i frysen men går jag upp så väcker jag ju Figo och han kmr i sin tur väcka resten av familjen så det blir ingen glass ! :( buhuuu, ska försöka överleva natten ändå ;P hahaha :D 
 
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: tellivanelli

Ahwe gumman jag svarade, och ja förstår det hihi. saknar dig också. jag mår bra tror bara ja håller på att bli sjuk:( själv då?

!<3

2009-10-29 @ 18:23:42
URL: http://tellivanelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0