Six feet under the stars

Var ett tag sen nu sen jag bloggade, men jag har inte orkat elr haft tid till det. Skolan slänger på oss så himla mkt arbeten och prov nu , usch!
Aja, sist jag skrev var jag sjuk. men nu är jag frisk :D haha , helt överlycklig, men det var ju hemskt att vara sjuk! Har hunnit med och varit i Tyskland också, pappa sprang marathon. Där nere var det hur varmt som helst och ja gick i shorts och linne, det var härliigt :)
Min bror är dessutom hemma nu i veckorna, fick en chock när jag såg han förra veckan, visste inte om att han att skulle kma hem. Men vart självklart jätte glad, vi ses ju inte så ofta nu längre då han bosatt sej i karlstad, inte för att vi gjorde det så mkt när han bodde i gbg heller men, haha nu bor han ju lite närmare iaf ;) haha!
Ska försöka plugga lite Svenska&Religion :/

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0