barca -09 <3

jag vet inte vart jag ska ta vägen, allt som var så perfekt blev så dåligt.

Kom hem för några timmar sen från Spanien, en resa jag ALDRIG kmr glömma. Zlatan var het, hetare i  verkligeheten än i TV och jaaa, vart ska man ta vägen, SÅ GALET SNYGG!!! Och sen gjorde han ju mål och då vart det ju ännu bättre och hela arenan vart tokiga, en häftig känsla och jag vill bara tillbaka. Annars i övrigt var resan bra, jätte fint väder och så. Drog på mej världens förkylning :( menmen...det får man väl stå ut med när man sätt världens bästaste&hetaste kille live, några meter ifrån en :D 

Imorn blir det skolan, om jag då inte har blivit ännu mera sjuk under natten det vill säga, men det orkar jag inte med så jag hoppas jag blir frisk snabbt :D har tydligen Tyska läxa enligt Jessie så det är ju bara att sätta igång att plugga! :) MUMS!

DU DÖDAR MEJ INOMBORDS!!!

ZlatanIbrahimovic!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0