let'sssssssssssss make some noiceeeeeee

åhhhhhhhhhh jag är sjuuuk :( har tydligen bihåleinflammation, och det gör så jävla ont :( suck, har massa feber också. fast jag var sjuk så gick ja iaf till skolan idag, var ju tvungen att se hur mkt jag missat och så, hade bara tyska och idrott så det var inte så mkt!
Idag fyller mamsiii år :D gratttttiiis till henne, och imorn fyller LISAAAA 18 ÅRRR!!!! wiiiiiiiie , hoppas du får en grym dag tjejen, för det är du värd<3<3<3<3
Imorn är det dessoutom 3 år sedan Ragge försvann från oss alla :( hoppas du har det bra, vi alla saknar dej!<3

Ska nog ta och sova snart , så jag blir frisk någon gång! I helgen blire massa kul, ska bland annat åka ti Helen och rida Solan igen :D weey, var sjukt länge sedan jag var där så det ska bli funnnnyyy , ska även fira LISAärenfisk i helgen, så det kmr bli great ! ;)

jag hatar att jag tycker om dej så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0