yeeeyye

ÅHHH VAD GRYM JAG ÄRR!!!! haha
Min dator har ju varit "trasig" några dagar, elr musplattan hade låst sej och jag fatta noll varför den hade gjort det och fick damp på den, haha men idag satt jag bara och knappa lite och när jag hade tryckt Fn+9 så rörde sen muspekaren och jag vart helt överlycklig, hahahaha! nu har jag äntligen min älskling tillbaka!

För övrigt så är jag fortfarande sjuk med feber och bihåleinflammation, men det börjar bli bättre, så jag hoppas jag blir frisk snarast möjliga! :D Är inte alls kul att ligga hemma och inte göra ett skit, man tittar typ bara på tv elr sover bort hela dagen, och det är såååå tråkigt! haha

aja, ska städa mitt rum nu och så!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0