Why do love always feel like a battlefield

Åhh nu känns det som om ja börjar bli lite bättre iaf, men blir väl att ta det lugnt ikväll med! Skolan var inte ens kul idag, sååå tråkigt. elr vi hade våran första lektion i turism och resor och det kmr nog bli en sjukt rolig kurs :D får väl se om det håller i sej, men det hoppas ja! Vart två prov inplanerat i Filosofi och Religon, YIPPIE! Skolan har verkligen kmt igång nu på allvar, så bli inte förvånad om jag inte är kontaktbar nu fram till höstlovet, sitter säkert i något hörn övertäckt av massa skolböcker och försöker få in något i min hjärna! ;) haha!
Träffa bästa i skolan också idag, och ja jag vet inte om känslan jag får i kroppen varje gång jag ser dej elr pratar med dej ens går att förklara. Det är sjukt, och jag kan väl bara gå och hoppas hela tiden...finns ju inget att göra känns det som. Och det är nog det som gör mest ont inom mej. 

ajaa, funderar på att kolla på en film nu, vet dock inte vikken!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0