All I need is you

Underbart väder ute nu ju, wiiiie :D
Idag har jag hjälpt moster att flytta, hon bosatte sej bakom Behrn arena i ett jätte fint hus. Åt lunch hos mormor med alla och sen drog hem och sov en liten stund, sjukt trött :O haha! Men nu är jag pigg och vart ännu gladare då jag såg det fina vädret, dock blåser det ju ganska rejält men det ska nog få ändå. Ska snart slänga på mej lite andra kläder, ska tillbringa kvällen med bästa Jessie och Becka!

Just ja, haha sökte till Universitetet i veckan ju, och jag och min kära bror har sökt samma program i samma stad, lite kul om båda två kommer in där. Då kan man ju säga att jag har typ tagit in våra 4 år på honom som det är mellan oss ;) hahaha

PUSSSSSSSS!




Du är den som skapat både himmel och jord 
Med din hand du formade mitt liv i min mor
Därför vill jag tacka för vart andetag
Allt det sköna som du gör från dag till dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0