My, jag saknar dej!
Tiden bara går, länge sen vi sågs nu. Men egentligen har ju inte våran relation ändras på något sätt. Jag tycker den blivit starkare för varje år, trots att vi inte ses. Jag vet vart jag har dej, jag vet att jag kan berätta allt för dej och att du alltid ställer upp för mej i alla lägen. Och samma sak gäller dej, för det gör jag verkligen, jag ställer alltid upp för dej. Jag minns när jag skulle åka ner till dej för första gången, gud så nervös jag var men jag är så himla glad att jag gjorde det för vi hade det så galet kul :D
Jag vill ha mer sånna minnen med dej My, massor av dom!
Du betyder så himla mycket för mej, du är en bästa vän, en vän för livet! Jag älskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0