sound the alarm

Har kommit på att Tobias har jäkligt bra musik smak och det gillar vi :D haha slipper jag leta runt, för han har redan allt bra ;D nästan då!
Har legat sjuk nu i tre dagar typ, inte precis så jätte kul att så fort man rör sej från ett mörkt rum så börjar tårarna rinna, haha åh så ledsen jag är. Nehrå men jag blir sån när jag är förkyld, har dessutom haft bihåleinflammation och feber och huvudvärk...mhm så tyck synd om mej nu!!!!! haha åhhh jag har blivit så rastlös och tokig för att jag varit hemma själv och så :( suck...
Ligger i alla fall i min säng nu och skriver klart engelskan, även fast att jag inte vill och kanske borde plugga mer på religionen :( haha yipppie
Lite mysigt är det ändå för Puff ligger här och håller mej sällskap och värmer mej lite ;) haha


There was a time when our dreams felt so real
Just out of reach but not too far to feel
Together we'd finally make them come true
'Cause anythings possible when i was with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0