something new

yeeey vad mkt jag har bloggat ;D haha nee men har faktiskt inte orkat det :)
Just nu har jag lov, eller det har jag ju haft sen i fredags , woho det är såå skönt :D men måste ju plugga iaf, inte för att jag gör det ändå. Igår var jag på Marieberg med J och B , hittade lite saker :D det är kuljul , hahah ;p
Jag är väldiiiigt gladgladglad, och jag hoppas det sitter i sej :D haha Mysan är också gladgladglad :D och det gillar vi ännu mera :D hihi wohoooooo!!! Glada tjejer är vi, någon mer som vill hoppa på ? ;) haha

Idag fyller Jessie år, så vi ska fira henne på fredag, det kommer bli suuuper bra och jag kmr vara på topp! :D (y)
Nee nu ska jag kolla klart på OS och sen tagga inför imorn

PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0