You're my only world

åh på tisdag kmr ann och petronella hem från thailand och då behöver inte jag ta hand om kissemissarna längre, buhuu :( iof är det ju bara puffen som har varit hemma här och så, men det har ju varit så mysigt att ha han i sängen :) hihi han värmer ju mina fötter åt mej när jag sover :D woho!
Aja igår var jag iaf på bea's projekt konsert och den var grym, hon har gjort så sjukt bra arbete!<3
Sen for man hem och typ skulle se på melodifestivalen som mappa spelat in, men när inte ens ola's bidrag var någe vidare bra så stängde jag av allt, visste ju redan vilka som gått till final och det ;p
Idag har jag städat överallt och pluggat engelska, var dessutom ute med Figo i mörkret på en liten sväng haha och jag hade ju ingen lampa eller så, sen då jag var på väg hem och skulle svänga upp på våran lilla väg så svängde jag för tidigt, eller alltså jag såg ju inget eftersom jag inte hade någon lampa men jag visste ju på ett ungefär och jag svängde då upp men det var tydligen för tidigt så jag flög typ rakt ut i snön, som var typ över 1 meter hög, hahaha kom ju nästan inte loss :O hahaha och figo kolla bara snett på mej, ojoj! :D

Cause it's true
I wanna be with you
What am I gonna do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0