do you remember

två veckor sen ja...
det händer mycket på två veckor, saker som man inte vill ska hända och kanske saker som man vill ska hända. Jag lever inte så mycket längre, blir typ att jag bara flyter på ytan av alla dagar och dom bara rinner iväg. Snart är det sportlov, sen påsklov och sen studenten och sen är jag fri? Eller vadå fri, jag slipper plugga för stunden, jag slipper tänka på alla proven och sånt. Om jag ska vara helt ärlig så bryr jag mej inte, jag orkar inte tänka längre, mitt liv är som typ ett stort sår som just blivit uppskrapat på nytt som bara blöder och blöder, och inget får stopp på det.

- For ever and always baby<3
- Titta rakt in i din vackra ögon och säga hur mycket jag älskar dej<3
- Älskar dig som tusan maria, kommer aldrig att lämna dig, kommer allid vara trogen mot dig! Jag är din!<3
- Jag kommer inte lämna dig maria för jag älskar dig så jävla mycket<3 Jag är din föralltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0