say aaaah - aaaah


Mitt rum är klart nu, tror jag iaf, vet inte hundra om jag vill ha det såhär elr om jag ska ändra på ngt mer...jag får se. Känns ju lite ovanligt men det går nog över snart, skönt med lite ändring och så. Hann med en lång promenad med Johanna och våra mammor, plus lillen då också ja. Haha både mitt och J's ansikte frös till is så det var jätte mysigt , åh vad vi gillade det (y)
Imorn vet jag inte om vi ska till karlstad och hälsa på bror min och Smulan, haha! :) Kom just på att skolan början denna vecka YIPPIE! not..åh fyfan nu börjar allt det jobbiga igen, undra hur jag ska orka egentligen. Får väl käka dextrozool i mängder för kaffe tänker jag aldrig dricka!!!
Aja ska läsa lite nu,

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0