It's got me losing control

jag är så galet glad! :D liksom ingeting kan förstöra detta nu, allt är nästintill perfekt. det fattas bara en liten (stor) pusselbit och så är jag lyckligast på denna jord.
Skolan börjar ju som sagt i slutet av denna vecka, och jag ser framemot det?! haha knäpp jag är, men det ska bli kul för snart tar jag studenten hihi wohoooo då är jag fri! :D
Och på fredag kommer dessutom min fina My hit, fan det är ju mer än 2 år sedan vi sågs och det är 3 år snart som vi hittade varandra. Har verkligen saknat dej som sjutton, du betyder så himla mycket för mej hjärtat<3
ALLT ÄR SÅ JÄVLA BÄST! och låt det få vara så nu också. :D hihi

Har precics gjort klart min hallonmilkshake nu så hare bra! :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

just ja, Tobias är det bästa som finns och han är min!<3
fast allt det där visste ju alla redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0