Stuck in the middle

Veckan kanske inte blev så bra som jag trodde, men jaa det är väl sånt man få stå ut med.
Har börjat skolan nu och så, har en del att göra kan man ju säga, woho!!! Ska försöka göra klart allt så fort så möjligt så jag inte har massa saker i slutet av denna termin. Sen är det väl bara att bita ihop och göra sitt bästa, inte så mycket mer att göra. Tagga till studenten, kanske borde göra någon slags nedräkning snart, äsch får se!

Idag orkar jag inte göra ett skit, är sjukt trött och vill bara dra täcket över huvudet och försvinna i några dagar, eller kanske flera veckor. Termometern står just nu på -27 grader ute, mums det är precis så jag vill ha det. Ligger med fem lager kläder och sju filtar och två vinter täcken och skakar ändå, yeey (y)
Aja, var iaf på stan med Bellus efter skolan. Jag skulle lämna tillbaka en tröja jag fått i julklapp och sen så köpta jag lite saker, så nu tänker inte jag slösa mer pengar på längeeeee, haha nejdå men jag gillar att ha kvar mina pengar :D haha
Och så imorn tar jag en tripp till Bror min och Smulan + Lillie för att hälsa på lite, får se hur kul det nu blir när jag knappt orkar göra något menmen vem vet, kanske blir det...tveksamt iof.

Nej nu ska jag hoppa ner i grottan igen och hare bra, enda sättet att få tag i mej är att smsa (y) göre vettja! :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0