tänk om du inte hade varit min storebror

En dag i Karlstad, en kall dag även fast dom har det 10 grader varmare än hemma här haha! Var en ganska mysig och lugn dag, Lillie har blivit lite större och hon ville bara leka med mitt hår hela tiden och typ hänga i det...haha puckokatt! :D
Vi gick iaf en sväng på stan, åt mat och kollade runt lite. Träffade även på Nattas mamma och senare kom även hennes syster :) Vi åkte väl hem vid sex eller sju, nåt sånt. Och nu ligger jag i min säng och försöker få den åtminstonde någolunda varm, vill helst inte ligga och frysa natten lång. Finns inget bra på tv:n, så får väl se om jag sätter på en film snart och somnar till det! :D

Lyssna på det här, så jäkla coolt. Fan måste verkligen ha varit sjukt jobbigt att sätta ihop alla dom här låtarna, men skitsamma, den som gjorde det är kung och videon är gryyyyym :D woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0