Maybe it’s the way you move

Idag ska jag få öppna pakeeeet :D För igår var det min födelsedag, och då jobbade pappa så då får jag dom idag istället. Åhhhh jag som älskar att få paket, men iof inte att öppna dom inför alla :o haha menmen det ska nog gå... om inte alla var så jäkla sura hela jävla tiden ... fan vad jag tycker illa om er just nu.
Iaf så kom bästa Johanna hem igår, underbart :D har saknat henne, haha hon har varit borta typ några dagar för att packa ner sina saker i Jönköping men hinner sakna henne ändå. Hon kommer snart ner också, plus typ resten minus några haha (y)
Tyvär åkte ju Tyskland ut häromdagen :( Men Spanien är vidare :D wuuuuundeeerföööööööööl. Finalen spelas mot Holland, kommer säkert bli kul att se. Tror faktiskt på en spansk seger men skulle vara kul om Holland tog hem det också. Ajaaaa det märker vi på söndag, men först ska brons-matchen spelas. Tyskland mot Uruguay om jag inte minns fel. :) Mitt älskade Tyskland SKA vinna det här haha!

Jag och Mira

Ska hoppa in i en kall dusch nu , ska bli skönt och komma ifrån värmen haha.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0