louder than words

Tyskland är vidare, Spanien är vidare och Holland är vidare. Alla de tre lagen jag ville ha kvar i slutet :D wiiiiiie är så himla glad, sjukt glad, helt överlycklig haha! jag vart jätte glad och mamma vart jätte sur, hon tycker inte att tyskarna ska ta hem det här. åhhhh så kul det är :D Spanien känns så mesiga just nu, så det verkar som om det blir en final mellan Holland - Tyskland, men man vet ju aldrig vad som kan hända! :D åhhhh har varit så tråkigt om kvällarna nu när det inte varit matcher hela tiden, haha kommer typ bli "tomt" utan dom ... shit jag verkar ju helt knäpp åhhh :(

Iaf så är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år , åh så kul det låter ... eller inte. känns inte som om det är min födelsedag ens :/ pirreeet i magen kanske kommer snart, lite närmare "den stora dagen" haha. Eller så kanske det är för att jag inte känner det här stora suget efter att få paket :o Fick ju nyss en massa på min student, hm...tror faktiskt det är så det är :D haha
Nu ska jag gå och käka massa jordgubbar , mumssssssssssssss!!!

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0