for ten long years he'll count the days.

Sitter och kollar på tv, samtidigt som jag skriver här och äter mat. Jag är duktig :D haha!
Ska snart dra iväg på bio med johanna, men innan måste jag byta kläder igen, haha kan inte bestämma mej :( Idag har jag hoppat polkagrisen och det gick super bra, lille pluttisen. Sen har jag bara spenderat hela min dag uppe hos Johanna och hjälpt henne att packa upp alla sina saker. 
Man blir ju lite deppig över det här vädret som är, det kan väl iaf sluta regna? Orka bli blöt så fort man går ut, jag vill ha sol nu!!!
Kul att Argentina vann sin första match iaf, kan ju hoppas att det blir dom och Spanien som står i final :D haha
Ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag ha!
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0