one step

tralaa!
Igår var det en jätte skön dag, alex tog sej hit också. Mycket kul och vi pratade massor, hade mycket att ta igen på senaste tiden :) Drog sen vidare till Helen och hopptränade med polkis, gick helt okej. Jag måste nog börja lita lite mer på han, haha! Men det var kul att träffa Helen och min älskade Solan igen ♥
Idag har jag bara tagit det lugnt och varit ute i solen lite. Drog in till stan en stund och fixade lite, men åkte sedan hem för en promenad med Johanna och Figo. Vi var och kollade på våran "fina" badplats haha herregud, jag skulle då inte ens sätta min fot i det där vattnet.
Orkar inte sitta inne, går upp till johanna en sväng tror jag. Finns inget bättre än att hon bor precis bredvid mej, wiiie :D
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0