keep you much longer

Jag hostar och hostar och hostar mer ändå, börjar bli så trött på det :( Inte hjälper hostmedicinen heller, usch för den.
Jag saknar Amanda och Bella jätte mycket :( Nyss var man med dom hela dagarna och nu hinner man knappt träffas, elr Amanda är ju i Norge :/  Ska ta och ringa Bella imorn och prata lite, jag behöver det. Behöver dom båda, finaste flickorna ♥

Idag har jag varit ute och gått en jätte lång promenad med Figo, vill egentligen springa men det är inte så bra med min hosta kanske. Städat ordning lite i mitt rum också och sen bara tagit det lugnt och försökt bli frisk. Ätit iissssss :D hahaha elr tuggat sönder is :') mihihi

Nu ska jag lyssna på ännu mera musik och bara vara.

PUSSSSSSSSSSSSSSSS


Breaking up is just like having the worst nightmare after having the best dream



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0