I see you dancin’ with every girl

Och nu har dom gift sej, Victoria och Daniel. Hade inte ens tänkt titta på det alls, men kollade ändå och jag kan ju säga att Victoria var finare än jag trodde. Men Madeleine och Philip var finast! :D Och någon annan som såg jätte bra ut var Agnes, som var där och framförde en låt tillsammans med Björn. Jätte fin! :) Men ja ...  så nu har våra finfina pengar spenderas, haha känns ju jätte bra.
Ska snart grilla lite och sen dra upp till Johanna och kolla på film och bara ta det lugnt, ska bli skönt :)
Men jag saknar en sötiiiis :(
Ha en forsatt bra kväll.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

ååh kanon mycket tack! glad jag blir att du gillart :P Allt bra?

2010-06-21 @ 21:15:00
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0