mobiler

Nu när min älskade lilla mobil börjar ramla ihop så har jag kollat lite smått på vad andra mobiler det finns. Har mest kollat på Sony Ericsson, är antagligen en sån jag vill ha. Men det är så svårt, för alla mobiler som kommer ut nu är med Touch och det känns som om jag kommer få damp på det. haha har ju testat kompisars mobiler med det och det är ju rena helvetet att skriva med. Fast ändå känns det som om jag skulle vilja ha en sån, men det är ju de, tänk sen då om man tröttnar? wiie ... beslutsångest -.-
Aja, har iaf kollat på dom här fyra söta sakerna mest.
  • Första är xperia x10, min kusin har den eller ja vad man nu ska säga och den lekte jag runt lite med och jag fastna faktiskt för den, trots att det var Touch hela skiteeen.
  • Den andra är en skjutmobil som jag kallar det, hazel, liknar min gamla lite, kanske därför jag tyckte den här verkade intressant. Och den är miljövänlig också, haha så kul! :D
  • Aino'n som är den tredje är min absolut favorit än så länge, och har varit det vääääldigt länge. Den har både Touch och vanliga knappar, perfekt! Då kan man ju ta det man känner att man vill ha för stunden. En nackdel är dock att den blir så sjukt stor när man skjuter upp den.
  • Den sista är xperixa x10 mini, det är den första mobilen i miniformat, hur gullig som helst men sjukt liten. Och den här har ju tangentbord, vill man ha det?

    Hjälp mej :( ?

Kommentarer
Postat av: pauli♥

sv: ja jag tror den finns i nån lite gråare ton och vit :)

2010-06-22 @ 20:20:25
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D

allt bra ?

2010-06-22 @ 21:43:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: M A L I N H E,

SVAR. tackar! :)

2010-06-22 @ 21:59:20
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0